Wszystko Czego Potrzebuje Twoje Auto

Postaw na skuteczność i profesjonalizm!

  • doradztwo telefoniczne
  • części najwyższej jakości
  • naprawa 24h
  • atrakcyjne ceny
  • elastyczne godziny przyjęć
  • pasja i zaangażowanie
Jesteśmy Autoryzowanym Serwisem "Bosch Car Service" i - Tworzymy Najlepszy Zespół Mechaników w Regionie a - Nasi Pracownicy to Wykwalifikowani Specjaliści.

Zadzwoń

600555977 

Regeneracja FAP / DPF

 

BS CARBELGIUM oferuje usługę polegającą na regeneracji – czyszczeniu filtra cząstek stałych w samochodach z silnikami Diesla. Procedura serwisowa opiera się na zastosowaniu nowoczesnej technologii i preparatów chemicznych, które czyszczą mikrostruktury filtra ze złogów sadzy i węgla.

Dlaczego filtr się zapycha?

Filtr cząstek stałych (w skrócie DPF od ang. diesel particulate filter lub FAP od fr. filtre à particules) jest filtrem montowanym w układach wydechowych silników wysokoprężnych (Diesla). Oczyszcza gazy spalinowe z cząstek sadzy. Wprowadzenie tego typu filtrów na szeroką skalę pozwoliło wyeliminować emisję czarnego dymu, charakterystycznego dla starszych pojazdów z silnikami Diesla.

Samooczyszczanie filtra FAP / DPF przestaje być efektywne po przejechaniu określonej ilości kilometrów. Proponowana przez nas usługa przywraca jego sprawność eliminując konieczność wymiany tego drogiego elementu.

  U nas:  Uzupełnianie płynu w filtrze mokrym 450 - 900 zł 

 Filtr DPF, FAP regeneracja, czyszczenie

W przypadku trudności polegających na spadku mocy, trudności uruchomieniem silnika, wzrostem spalania paliwa, często przyczyną częściowo drożny filtr cząstek stałych (DPF, FAP, D.CAT).

Przestrzegamy Państwa przed skutkami usuwania filtrów cząstek stałych. Grozi to urtatą homologacji i w rezultacie zabraniem dowodu rejestracyjnego przez SKP, lub Policję. Usunięcie filtra obniża wartość rynkową samochodu. Policja posiada już odpowiedni sprzęt i już im kitu nie wciśniemy a kontrola przez Niemiecką Policję kończy się kilka tysiecy Euro kary i laweta do Polski.

Stosujemy trzy rozwiązania tego problemu:

1. Czyszczenie trybem serwisowym. Polega to na wprowadzeniu samochodu w tryb serwisowy pod nadzorem testera serwisowego, gdzie realizowana jest serwisowa procedura samooczyszczenia filtra. Metoda jako tańsza stosowana jest w pierwszej kolejności.

  Koszt usługi 200 - 250 zł.

2. Czyszczenie metodą chemiczną.

Czyszczenie polega zastosowaniu preparatów chemicznych usuwających zanieczyszczenia. Po rozgrzaniu silnika i filtra następuję niezwykle efektywna reakcja usuwania zanieczyszczeń.

   Koszt usługi 450 - 600 zł.

3. Regeneracja! Najskuteczniejsza! Jako jedna z nielicznych w regionie zajmuje się tematyką filtrów cząstek stałych DPF/FAP. Technologia przetestowana  przez naszą firmę na dziesiątkach samochodów pozwala zregenerować filtry cząstek stałych, które w procesie rekonstrukcji odzyskują swoje dawne właściwości do poziomu niemal fabrycznie nowego. Na nasze usługi regeneracji dajemy gwarancję.

Proces naprawy obejmuje demontaż filtra, regenerację, montaż, kasowanie wskazań komputera, adaptację. Czas potrzebny na regenerację filtra cząstek stałych to ok 3dni

  Koszt usługi: od 615 zł.

Umów się na regenerację filtra cząstek stałych. 600555977

Podczas opisanych wyżej procesów przed ich wystąpieniem - dochodzi do degradacji oleju silnikowego. Zwiększona dawka paliwa powoduje rozrzedzenie oleju i znaczne pogorszenie jego własności smarujących. Dlatego przy regeneracji filtra DPF/FAP bezwzględnie należy wymienić olej w silniku (warunek gwarancji), a materiały eksploatacyjne - filtr oleju i olej - muszą spełniać specyfikacje producenta samochodu (są odpłatne dodatkowo)

 

UWAGA!!! 

Wiele warsztatów oferuje usuwanie DPF, ale całkowite pozbycie się tej części może dać efekt odwrotny do zamierzonego, jak np. obniżenie wartości pojazdu czy też spadek komfortu jazdy i tym samym brak przyjemności odczuwanej z kierowania samochodem.

Regeneracja jest więc jedynym słusznym wyborem nie tylko wtedy, gdy chcemy oszczędzić czy jeździć wygodnie, ale również jeśli nie chcemy łamać prawa. Usuwanie jest nielegalne i może zostać łatwo wykryte np. podczas przeglądu technicznego samochodu lub kontroli drogowej.

Bardzo duże znaczenie mają tutaj również mandaty, których wysokość jest bardzo wysoka zarówno w Polsce, jak również za granicą. Policja europejska traktuje brak filtra jako zagrażanie dla bezpieczeństwa – zarówno swojego, jak również innych uczestników ruchu.

Wymieńmy trzy podstawowe powody:

  1. Samochód, który nie ma już tego modułu, w momencie sprzedaży posiada mniejszą wartość, co jest pierwszym i najważniejszym argumentem potwierdzającą tezę, że usuwanie filtrów cząstek stałych to zły pomysł.
  2. Pozbawienie filtra DPF sprawia, że auto przestaje być ekologiczne i nie może otrzymać zielonej plakietki EURO4.
  3. Samodzielne usuwanie części jest jednoznaczne z utratą homologacji, bez której niemożliwe jest legalne uczestnictwo w ruchu drogowym.
  4. Rząd planuje w tym roku wprowadzić ustawę o obowiązkowym trzymaniu  w dowodzie rejestracyjnym raportu z badania emisji spalin (tak jak ubezpieczenie)

Jest rozwiązanie ! ! !

Regeneracja! Firma CARBELGIUM jako jedna z nielicznych w Polsce zajmuje się tematyką filtrów cząstek stałych DPF/FAP. Technologia stosowana przez naszą firmę pozwala zregenerować filtry cząstek stałych, które w procesie rekonstrukcji odzyskują swoje dawne właściwości do poziomu niemal fabrycznie nowego. Na nasze usługi regeneracji dajemy gwarancję oraz proponujemy fachowe doradztwo

 

* Dalej - Umów Wizytę *

 

 

Korzystamy z części:

Your SEO optimized title page contents